خريد سماق قرمز | تا 8 درصد تخفيف 100 درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع خريد سماق قرمز | تا 8 درصد تخفيف 100 درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


خريد سماق قرمز | تا 8 درصد  تخفيف 100 درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



خريد سماق قرمز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت هر كيلو سماق قرمز-بهترين سماق مال كجاست-تشخيص سماق اصل از تقلبي-قيمت سماق خوشه اي-قيمت سماق درجه يك-قيمت روز سماق-قيمت سماق قهوه اي نكوبيده-قيمت سماق قرمز تبريز خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع خريد سماق قرمز را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.  

خريد سماق قرمز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع خريد سماق قرمز در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت هر كيلو سماق قرمز-بهترين سماق مال كجاست-تشخيص سماق اصل از تقلبي-قيمت سماق خوشه اي-قيمت سماق درجه يك-قيمت روز سماق-قيمت سماق قهوه اي نكوبيده-قيمت سماق قرمز تبريز با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از خريد سماق قرمز  را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

خريد سماق قرمز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و خريد سماق قرمز و قيمت هر كيلو سماق قرمز-بهترين سماق مال كجاست-تشخيص سماق اصل از تقلبي-قيمت سماق خوشه اي-قيمت سماق درجه يك-قيمت روز سماق-قيمت سماق قهوه اي نكوبيده-قيمت سماق قرمز تبريز كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber)  در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

 

خريد سماق قرمز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

سماق قرمز چيست و فوايد و فرق سماق قرمز و قهوه اي؟

خريد سماق قرمز - حتماً تا كنون مزه سماق را در غذاهايي همچون كباب چشيده ايد. ميوه سماق از درختچه اي كوهستاني كه به شكل خوشه اي در كنار هم قرار دارند به دست مي آيد و پس از كوبيده شدن ميوه ها به صورت ادويه و چاشني در غذاها استفاده مي شود. اگر به طور مشخص به شجره خانوادگي اين گياه بپردازيم بايد گفت سماق از راسته افراسانان و از تيره پسته ايان مي باشد كه داراي طعمي ترش و خواص درماني بي نظيري است.

سماق قرمز چيست؟

خريد سماق قرمز - سماق قرمز از جمله چاشني هايي است كه علاوه بر استفاده از آن براي طعم دار كردن غذاها كاربرد دارويي و درماني نيز دارد. سماق به دليل عطر و طعم بي نظير خود به عنوان يك ادويه مهم دركشورهاي آسيايي به خصوص در خاورميانه پرطرفدار است و جاي خود را در دل هر آشپزخانه اي باز كرده است.

گل‌هاي سماق قرمز، به رنگ حنايي است و در حدود 10 سانتي‌متر طول دارد. در زمان هاي گذشته در يونان باستان از چوب اين گياه براي رنگ آميزي پارچه‌هاي پشمي استفاده مي كردند. هم اكنون در برخي از كشورها از آن نوشيدني تهيه مي كنند كه براي تسكين درد معده و اختلالات گوارشي بسيار سودمند است.

مزه و طبع سماق قرمز چيست؟

خريد سماق قرمز - سماق قرمز داري طبع سرد و خشك و طعمي ترش است. از سماق نه تنها مي توان براي طعم دادن به غذاهاي مختلف استفاده كرد بلكه به عنوان يك دمنوش لاغر كننده براي كاهش وزن بسيار مفيد مي باشد. سماق قرمز از آنتي اكسيدان زيادي برخوردار است و داراي خاصيت ضد سرطاني مي باشد. اين گياه اشتها را زياد كرده و خون را تصفيه مي كند در ضمن جهت پايين آوردن قند و فشار خون بسيار مناسب است و به همين علت ادويه اي مفيد براي بيماران ديابتي محسوب مي شود.

مصرف اين ادويه براي افراد گرم مزاج توصيه مي شود. پزشكان طب سنتي معتقدند كه افراد گرم مزاجي كه دچار دلپيچه و احياناً اسهال ناشي از غلبه صفرا و مواد گرم درون بدن مي شوند با خوردن اين ادويه به راحتي درمان مي گردند. به اين صورت كه تنها كافي است تا مقداري از سماق قرمز را روي برنج خود بپاشند و آن را ميل كنند.

خريد سماق قرمز - در ضمن گفته شده كه هر چه سماق تازه تر و رنگ آن قرمزتر باشد براي سلامتي بهتر است. علم پزشكي ثابت كرده كه سماق از خاصيت صفرابر برخوردار است؛ چراكه طبع خود گياه سماق سرد است. به همين علت بهتر است افراد گرم مزاج به هنگام خوردن كباب و گوشت قرمز از سماق روي غذاي خود استفاده كنند تا جلوي افزايش بيش از حد صفرا و حرارت ناشي از هضم گوشت قرمز گرفته شود. دقت كنيد افراد با طبع سرد بايد از مصرف زياد سماق خودداري كنند چرا كه طبع سرد اين گياه سبب صدمه به كبد و معده مي شود.

سماق قرمز در چه غذاهايي استفاده مي شود؟

با توجه به طعم ترشي كه سماق دارد مي توان از آن براي غذاهاي گوشتي و مرغ و يا مزه دار كردن ماهي با ساير ادويه ها استفاده كرد. نمونه اي جالب از غذاهايي كه در آن سماق به كار مي رود آش سماق است كه يك آش محلي مي باشد و در تركيب آن از حبوبات يا برنج، سير، پياز، گردو، سبزي آش، چغندر و ادويه هايي نظير نمك، فلفل و زردچوبه استفاده مي شود. در تهيه اين آش معروف براي مدت زماني سماق ها را در آب خيس كرده و بعد به آش اضافه مي كنند تا طعم ترش خوشمزه اي به غذا بدهد.

خريد سماق قرمز - با استفاده از سماق مي توانيد يك شربت خوشمزه و خنك همانند ليموناد را در فصل گرم تابستان تهيه كنيد. برخي از افراد سماق را روي سيب زميني شيرين مي پاشند و از آن چيپسي بي نظير با طعمي لذيذ تهيه مي كنند. مي توان از سماق براي طعم دار كردن ماست نيز استفاده كرد. دمنوش سماق با عسل يك نوشيدني بسيار مقوي و دلنشين است كه به صورت گرم و سرد قابل مصرف مي باشد.

سماق چاشني با طعم ترش براي غذاهايي نظير كباب ها است و در راحت هضم كردن گوشت نقش مهمي دارد. از سماق جهت طعم دهي روي سبزي‌ها تازه و دسرها هم استفاده مي شود. در ضمن از تركيب سماق و عسل مي توان براي درمان سرفه بهره برد. براي اين منظور يك فنجان آب را با مقاديري عسل مخلوط كرده و به مدت 5 دقيقه روي حرارت ملايم قرار داده تا عسل به خوبي در آب حل شود و بعد دو قاشق غذاخوري به آن سماق اضافه كنيد. اين تركيب جادويي غني از ويتامين سي بوده و در درمان سرماخوردگي ها مؤثر است.

فرق ها و تفاوت سماق قرمز و قهوه اي در چيست؟

خريد سماق قرمز - علاوه بر تفاوت رنگ سماق قرمز با رنگ قهوه اي آن از جهت طعم نيز سماق قهوه اي طعم ترش بيشتري نسبت به قرمز آن دارد در حاليكه سماق قرمز از نظر طعم ترشي بيشتر مورد پسند افراد مي باشد.

تفاوت سماق قرمز و قهوه اي به زمان برداشت اين گياه از درخت سماق برمي گردد. اگر در هنگامي كه اين گياه همچنان قرمز است آن را از درخت بچينند و آسياب كنند رنگ آن قرمز روشن مي شود.

سماق قرمز از كيفيت بيشتري برخوردار مي باشد و در واقع جدا ساختن دانه سماق و پودر كردن آن با ساير بخش هاي گياه سبب كاهش كيفيت و رنگ قهوه اي آن مي گردد. اما اگر تنها پوسته رويي آن را جدا كرده و سپس آسياب كنيم پودر سماقي با رنگ قرمز روشن و كيفيت بهتر به ما مي دهد.

سماق قرمز مرغوب بيشتر در مناطق آذربايجان رشد مي كند.

كلام آخر

خريد سماق قرمز - توجه كنيد پودر سماق با كيفيت به صورت بسيار نرم و يكدست نخواهد بود و با يك آزمايش ساده مي توان به اصل يا تقلبي بودن آن پي برد. براي تعيين كيفيت سماق مقادير كمي از آن را با آب مخلوط كنيد. سماق اصل به هنگام مخلوط شدن با آب در ته ظرف ته نشين شده و آب را به سرعت رنگي نمي كند اما اگر آب تنها در چند ثانيه تغيير رنگ داد مطمئن باشد كه در تركيبات سماق مواد شيميايي به كار رفته است.

به ياد داشته باشيد رنگ سماق قرمز كمي به ارغواني مي زند و در صورتي كه ادويه شما رنگ قرمز پررنگي داشته باشد احتمال وجود رنگ هاي شيميايي درون آن وجود دارد. بهتر است براي جلوگيري از يك خريد سماق با كيفيت نامرغوب و تقلبي از برند هاي معتبر در بازار استفاده كنيم.

خريد سماق قرمز | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت هر كيلو سماق قرمز-بهترين سماق مال كجاست-تشخيص سماق اصل از تقلبي-قيمت سماق خوشه اي-قيمت سماق درجه يك-قيمت روز سماق-قيمت سماق قهوه اي نكوبيده-قيمت سماق قرمز تبريز مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا با استفاده از ايميل  info@salemsazanazar.com در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 447 بازدید دیروز 526 بازدید کل 589178

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .